آرشيو

“زمستان است”بهترین فیلم تجربی جشنواره ACTION ON FILM

ZEMESTAN AST 01

فیلم کوتاه  زمستان است به کارگردانی سپیده میرحسینی، موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم کوتاه تجربی در بخش سینمای ایران دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی ACTION ON FILM امریکا شد.

این فیلم که توسط پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل پخش و عرضه می شود، تا کنون موفق به دریافت جوایزی نظیربهترین فیلم با موضوع احترام به انسان در پنجمین جشنواره فیلم مستقل خورشید، و نیز بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین تدوین و بهترین گریم دومین دوره جشنواره سحر منچستر انگلستان شده است.

این فیلم داستان روابط سرد یک خانواده سه نفره را به تصویر می کشد که پسر خانواده سعی می کند برای نجات آن خود را قربانی کند، و پس از راهیابی به جشنواره فیلم مستقل خورشید، جشنواره کارگاه آزاد کیمیایی، جشن تصویر سال، بخش SHORT FILM CORNER جشنواره کن فرانسه، جشنواره سحر منچستر انگلستان، جشنواره  KINOLUB لهستان و جشنوارهELCHE   اسپانیا، در پنجمین حضور بین المللی خود در بخش سینمای ایران جشنواره ACTION ON FILM  امریکا موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم کوتاه تجربی گردید.

لازم به ذکر است جشنواره ACTION ON FILM با هدف برقراري ارتباط حرفه اي و مفيد ميان فيلمسازان و صنوف مختلف در سينما به شكل جهاني برگزار مي گردد و طبق قوانين جشنواره تنها آثاري امكان حضور در این جشنواره را دارند كه به هيچ وجه نگاه سياسي و سياه نمايي از ايران نداشته باشند.

دوازدهمین دوره جشنواره ACTION ON FILM با همراهی و حمایت پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل، از 2 الی 10 سپتامبر 2016 در امریکا برگزار شد.