آرشيو

سه فیلم کوتاه ایرانی در جشنواره con i minuti contati

از میان فیلمهای ارسالی پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل به سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه con i minuti contati ایتالیا ، فیلم انیمیشن ” ترازو” به کارگردانی رامین رهبر و فیلم کوتاه داستانی ” وقتی که گم می‌شوی ” به کارگردانی قاسم انصاری به بخش مسابقه این جشنواره که مربوط به فیلمهای کوتاه کمتر از 15 دقیقه است راه یافتند.

به گزارش ” پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل” ، فیلم انیمیشن ” ترازو” روایت زندگی بشر از اغاز و رسیدن دوباره ان به اغاز است و فیلم کوتاه داستانی ” وقتی که گم می‌شوی” داستان پسر بچه کوچکی است که مجبور می‌شود بر روی رودخانه بهمنشیر به دنبال گاومیش گم شده خود بگردد.

انیمیشن ” ترازو ” پیش از این جایزه بهترین فیلم کوتاه کمتر از سه دقیقه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه هامبورگ را دریافت کرده و فیلم کوتاه داستانی ” وقتی که گم می‌شوی ” پیش از این دیپلم افتخار بهترین فیلم کوتاه جشنواره بین المللی فیلم IBAFF اسپانیا را دریافت کرده است.

از بین 400 فیلم رسیده از 40 کشور جهان به دبیرخانه این جشنواره ، 58 فیلم کوتاه برای بخش مسابقه انتخاب شده اند که از میان 3 فیلم به نمایندگی از ایران حضور دارند. فیلم ” شاید وقتی دیگر” به کارگردانی امیر حسین اصغری دیگر فیلم ایرانی حاضر در بخش رقابتی این جشنواره است.

سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه con i minuti contati از 27 اگوست تا 2 سپتامبر 2012 در ایتالیا برگزار می‌شود.